Puerto Quito deel 2 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Frida Hameka - WaarBenJij.nu Puerto Quito deel 2 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Frida Hameka - WaarBenJij.nu

Puerto Quito deel 2

Door: fhameka

Blijf op de hoogte en volg Frida

28 Januari 2012 | Ecuador, Quito

De tweede helft van de week hebben we weer elke dag spaanse les gehad maar dan in de Cabaña.
Naast de zware lessen ook veel lekker vers tropisch fruit geproefd. Het was weer heerlijk.
Ook hebben we sierraden gemaakt en gevaren op binnenbanden van tractoren, van de rivier af.
De sieraden maakten we van kleine kokosnoten, die zaagden we door en maakte er ringen van.Ook heb ik een hanger gemaakt van een kokos noot.
Het varen op tractor was heel erg leuk:). Tijdens de rustige stukken konden we genieten van de natuur, de vogels en de watervallen, en tijdens de snelle stukken vielen we bijna uit de band.
Helaas hebben we ook veel last gehad van beestjes. Vooral de muggen zijn verschikkelijk. Maar we hadden we de laatste 2 dagen een eigen kikker in de Cabaña gehad.
Zaterdag weer met de bus naar Quito om daar weer een dagje door te brengen. Wel lekker even geen beetjes of enge dingen die in je tas kunnen kruipen.
Zondag avond richting de echte jungle de Amazone:)

• 29 Januari 2012 - 00:24

Remko:

Echt super leuk je verhalen zo te lezen! Ik zou zeggen houd dat vol om geregeld een blog te schrijven en als ze (een stuk) langer zijn zou ik dat ook niet erg vinden, erg leuk! Geniet ervan!

• 29 Januari 2012 - 14:05

Ingrid Bissessur:

Waaaauww...exotische huisdieren hebben jullie daar :P :)...En eigen sieraden maken...een winkeltje beginnen als je terugbent :D :P !!! En dan de echte Jungle in...geniet ervan, mooi natuur en prachtige dieren en planten in de Amazone...ben benieuwd naar de foto's...enjoy...xx

• 29 Januari 2012 - 20:28

Paul:

Buenas Fried, como estas?

Wat super geweldig wat je daar allemaal doet! echt zo stoer dat je 's ochtends in de jungle tussen de toekans zit en 's middags in de sneeuw loopt (jaloers!!!) Echt leuk dat je ook salsa les hebt! moeilijk met die armen die maar in de knoop blijven gaan? of ben je een natural:P die mogen namelijk met de leraar dansen:P
    En natuurlijk die chocolade.hmmm ik ruil een bed in london voor zelfgemaakte chocolade(A)

Ik ben benieuwd naar de foto's uit de amazone!! moet echt fantastisch zijn!

Muchos plezier! xxxx Paul

• 02 Februari 2012 - 18:22

Mams:

Hoi Frida
    Je raad het nooit papa gaat morgen schaatsen.
    Het is hier koud vannacht 10 Graden onder 0.
    Morgen wordt er sneeuw verwacht.
    Zaterdag de eerste schaatstochten ben jij nu een beetje jaloers?
    Het E woord is al gevallen.
    Kus mams

• 03 Februari 2012 - 18:17

Paps:

hoi lieve dochter,
    Een flink pak sneeuw vandaag. Het was al twee dagen bekend maar toch lag de NS weer plat. 650 km file op de weg. En op het ijs kun je nu geen zwakke plek meer ontdekken waardoor schaatsen gevaarlijk is. Ja, een rondje op een geveegde baan rond de kerk met een paar duizend man. Gezellig.... Ik denk dat ik maar ga wakvissen...
    Kortom, je mist weer niets.
    Ben benieuwd naar je jungleverhalen.
    Knuffel
    Paps