Puerto Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Frida Hameka - WaarBenJij.nu Puerto Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Frida Hameka - WaarBenJij.nu

Puerto Quito

Door: fhameka

Blijf op de hoogte en volg Frida

25 Januari 2012 | Ecuador, Quito

Zaterdag de Cotopaxi (vulkaan ) op. Het was fantastisch wel tot 5000 m onhoog geklommen:). Zondag zijn we vertrokken naaqr Puerto Quito we vertrokken onder veronderstelling dat we naar een berg dorpje gingen maar we kwamen terecht in de jungle. Dat was even wennen maar wel fantastisch. Ik heb een slaapkamer helemaal bovenop het huisje met veel ramen. Ik word wakker van het zonlicht met heel veel jungle geluiden. Het is net een klein paradijsje!! Vanochtend had ik zelfs een vogel in mijn kamer. Maandag hebben we zelf chocolade gemaakt:) De bonen waren uit eigen tuin. We hebben het heerlijk opgegeten met de bananen die toevallig ook uit eigen tuin waren. Ook hadden we de eerste 2 dagen les op de plaatselijke school. De kinderen hebben hier vakantie dus ze hadden nog een lokaal over. Sommige stukken van de stad en de school doen een beetje denken aan een ontwikkelings project. Het is dan echt wel een andere wereld als in Quito.
Vandaag zijn we naar een waterval geweest. Het was midden in de jungle en we waren de enige. Onderweg zagen we ook nog 2 toekans gezien:). Bij de waterval zijn we lekker in het water gesprongen om even af te koelen.

  • 25 Januari 2012 - 19:28

    Anne:

    Chocolade!!!!! Jaloers!!!! was het beter dan de Belgische versie? Heel veel foto's maken he! Maak je ook een filmpje van zo'n toekan ofzo?! nog enge dieren gezien in de jungle?
    XX

  • 25 Januari 2012 - 20:05

    Paps :

    Wat....... 5.000 meter ???????? JALOERS !!!!!!

  • 25 Januari 2012 - 20:07

    Paps:

    oh, ja. ik geloof het pas als ik de foto's kan zien.....

  • 25 Januari 2012 - 22:25

    Mams:

    geweldig allemaal blijf lekker genieten
    kus xx

  • 25 Januari 2012 - 23:10

    Kirsten:

    Sounds like paradise! Echt geweldig wat je nu al meemaakt allemaal! Geniet er lekker van, meis! xxx

  • 26 Januari 2012 - 08:11

    Mariska:

    Chocola uit eigen tuin?! dat klinkt lekkerder dan pecan nuts ;) Ben benieuwd naar de foto's!

  • 26 Januari 2012 - 09:16

    Lotte:

    kan ik nog mee?!! klinkt geweldig!!! en inderdaad, ik wil straks een uitgebreid fotoverslag!

  • 26 Januari 2012 - 10:35

    Ellen:

    Hey Frida!
    ben zelf even op onderzoek gegaan op de waarbenjij ;) en je site gevonden! Ga ik vanaf nu wat vaker opkijken, want het klinkt echt supersupergoed! Slapen in de jungle is t meest fantastische wat je kan bedenken! Jealous, wil ook wel weer weg uit Nederland!
    Alleen t blijft lastig volleyballen hoor zonder de set uppers!!
    Enjoy!! kus Ellen

  • 26 Januari 2012 - 14:03

    Marian En ED:

    o wat lijkt me dat mooi zo midden in de jungle . Kom maar op met die foto's die wil ik wel eens zien,

  • 27 Januari 2012 - 09:24

    Greetje:

    Dag Frida,
    Wat klinkt dat allemaal geweldig zeg!!!
    Geniet er van!!!!!!!!!!
    Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
    Bij terugkomst geef je vast een feestje met een fotoreportage????????
    Liefs, Greetje

  • 28 Januari 2012 - 09:57

    Henk:

    Geweldige ervaringen doe je op hoor! Volgens mij heb je het daar erg naar je zin!
    Ik heb net het caviahok van Derk schoongemaakt. Dit bracht me op de gedachte dat deze beestjes in E'quador schijnen voor te komen en gefokt worden voor het vlees. Een broodje 'Guinee pigs' lijkt me een wonderlijk idee. Condors zijn er gek op! Ik hoop dat je veel foto's maakt, ook van de fauna en flora.
    Pas goed op jezelf. Ik blijf je reis volgen.

  • 28 Januari 2012 - 18:36

    Andre:

    Nou Frida, jij boft echt, de Andes is een heel mooi gebergte .
    Heb je de condor al gezien?
    In de jungle mooi luisteren naar een kakafonie van geluiden, echt heel bijzonder..
    Wat me wel opvalt is dat de meeste reacties gaan over de zelfgemaakte chocola, iedereen vind het geweldig! Zelfs je ome Henk heeft het over eten!
    Nou Frida, geniet van het land.

  • 29 Januari 2012 - 13:48

    Ingrid Bissessur:

    Hey Frida...wat mooi allemaal! Gelukkig trof ik je gisteravond op FB aan en kan ik nu al je ervaringen en mooie belevenissen volgen! Is echt heel bijzonder...en de foto's, ook mooi...al dat natuur en once in a life time ervaringen...enjoy!!! Geniet er lekker van meis...heel veel plezier! Take care, spreek je weer, xjes van mij <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Ecuador en Peru

Recente Reisverslagen:

10 April 2012

Laatste week

30 Maart 2012

Machu Picchu

23 Maart 2012

Titicaca meer

17 Maart 2012

Van de woestijn naar de bergen

05 Maart 2012

Galapagos het paradijs op aarde
Frida

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 27856

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 08 April 2012

Ecuador en Peru

Landen bezocht: