Hey - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Frida Hameka - WaarBenJij.nu Hey - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Frida Hameka - WaarBenJij.nu

Hey

Door: fhameka

Blijf op de hoogte en volg Frida

31 Oktober 2011 | Nederland, Purmerend

Leuk dat je mijn weblog leest!De reis die ik nu wil maken gaat door Ecuador en Peru. De eerste maand zal ik over het vaste land van Ecuador rondreizen. Tijdens deze eerste maand zal ik ook lessen krijgen in de Spaanse taal zodat ik me ook verstaanbaar kan maken. Tijdens de tweede maand ga ik vrijwilligers doen op Santa Cruz, een eiland van het Galapagos archipel. Daarna wil ik graag nog een krappe maand rondreizen door Peru.
Ik hoop dat je geniet van de verhalen!



In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van Frida lezen en reacties plaatsen. Als Frida jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra Frida een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van Frida staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Frida schrijf je dan in voor de mailinglist van Frida en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING FHAMEKA ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)
Veel plezier!

  • 04 Januari 2012 - 11:15

    Greetje En Henk:

    Lieve Frida,
    Helaas kunnen we je niet komen uitzwaaien. We hebben je gelukkig pas nog gesproken en je een goede reis toegewenst. Veel plezier. Het lijkt me een zeer interssante ervaring te gaan worden.
    Pas goed op jezelf. We zullen je volgen!
    Groet, Greetje en Henk

  • 14 Januari 2012 - 10:08

    Lotte:

    hee Frida! Heel veel plezier!!! geniet ervan zou ik zeggen ^^

    xx

  • 14 Januari 2012 - 12:35

    Johanna:

    Wij hebben je vanmorgen uitgezwaaid,ik hoop dat je reis voorspoedig verloopt en dat je tijdens de vliegreis mooie en leuke films ziet. Rust lekker uit en vergeet vooral niet te genieten.
    veel plezier!!
    pa en ma

  • 15 Januari 2012 - 10:46

    Paps:

    Hoi fried, eerst helemaal gaar van de vliegreis, dan nu een beetje hoofdpijn van de hoogte. Ja, reizen is afzien. Jou telefoon doet het niet in Zuid-Amerika en Azie. Je hebt namelijk een GSM dual-band en geen GSM quad-band. Die ... heb jou de verkeerde verkocht. Je moet dus een nieuwe kopen ;-(
    xx paps

  • 17 Januari 2012 - 16:36

    Greetje Groen:

    Dag Frida,
    Ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad en heel erg kunt gaan genieten van al je nieuwe ervaringen.
    Groeten,
    Greetje

  • 17 Januari 2012 - 20:24

    De Boersmaatjes:

    Lieve Frida,

    Wij willen graag weten hoe het met je gaat en weten wat je doet.

    XXX Andre, Ada, Bart en Merel

  • 18 Januari 2012 - 19:01

    Ed En Marian:

    Hoi we horen nog niets we zijn nieuwsgierig naar je ervaringen. en hopen dat je tot nu toe een fijne reis heb gehad groetjes Ed en Marian

  • 20 Januari 2012 - 07:44

    Mariska :

    Hee Frida!
    Heel erg superveel plezier!! Hopelijk ben je goed aangekomen, en is je jetleg niet heel erg... Ik verheug me op je verhalen en foto's!
    xx Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Ecuador en Peru

Recente Reisverslagen:

10 April 2012

Laatste week

30 Maart 2012

Machu Picchu

23 Maart 2012

Titicaca meer

17 Maart 2012

Van de woestijn naar de bergen

05 Maart 2012

Galapagos het paradijs op aarde
Frida

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 27854

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 08 April 2012

Ecuador en Peru

Landen bezocht: